kenikmatan memek


James dan aku sudah berteman selama 5 tahun. Keluarga kami tidak pernah terlalu dekat, tapi mereka semua ramah. Itu adalah pada usia 14 saya mula secara fizikal tertarik pada wanita yang lebih tua.
Ibunya, Donna, cocok persis apa yang saya anggap tubuh yang seksi. Dia memiliki rambut coklat, pendek dan agak keriting cahaya, tubuh kecokelatan, saiz payudara rata-rata, sebuah ass bagus dan kaki dicukur indah. Kadang-kadang saya akan melihat berjalan nya untuk bekerja di rok, panjang dan ketat atas menunjukkan membelah beberapa saat aku menunggu di halte bus.
Saya selalu akan mendapatkan horny dan membayangkan dia membongkok di dalam rok ketat membiarkan saya ambil pantatnya.
Anyway, saya sekarang 15 dan itu hari Minggu selama bercuti saya Summer. Aku menelefon James untuk melihat apakah ia ingin menonton filem. Donna menjawab dan mengatakan dia tidak ada di rumah, tapi ia bertanya-tanya apakah saya ingin menemaninya kerana ia telah menjadi tempat tinggal sendirian akhir pekan turun.
Aku ramah berkata, “Tentu aku akan segera ke sana” dan ia mengucapkan terima kasih dan menutup telefon. Tepat setelah itu saya berfikir, “Oh ya ampun, aku berharap dia ingin fuck me!”
Aku memikirkan bagaimana aku boleh mendapat manfaat daripada kunjungan ini, dan ingat bahawa aku putus asa untuk foto dirinya yang aku bisa masturbasi sampai. Jadi, saya mengambil kamera digital saya, memakai baju musim panas kegemaran saya dan berjalan ke rumahnya.
Saya biasanya hanya pergi di belakang ketika melihat James tapi saya fikir saya hanya mengetuk pintu depan untuk melihat Donna.
“Mark Hai apa khabar?” katanya begitu ia membuka pintu.
“Aku terima kasih yang baik, tapi itu sangat panas di luar” jawabku.
Dia menjemput saya dan menawarkan saya makanan tapi aku menolak. Rasanya lebih panas dalam, seperti ada pemanasan pusat yang sama sekali tidak perlu. Dia tidak benar-benar berfikir tentang apa yang seorang wanita berusia 44 tahun boleh dilakukan dengan yang berumur 15 tahun, maka dia akan berkata kami hanya boleh duduk di sofa.
Kami duduk dan mengatakan betapa panas itu lagi dan mula mengipasi diri dengan tangan saya. Dia setuju dan mengambil jaket liburnya, mendedahkan t shirt kecil-hitam yang menyembunyikan teteknya, mungkin mereka lebih kecil daripada yang saya fikir. Best tak tertahankan dan aku tidak tahan maka dia berkata, “Anda boleh mengambil t-shirt off jika anda suka.”
“Adakah anda yakin?” Aku berkata kembali, walaupun aku putus asa.
“Ya itu tidak mengganggu saya” katanya rela.
Aku mengambil t-shirt mati dan dia melihat betapa ramping tapi aku mengabaikannya. Aku melihat dia benar-benar panas juga dan entah bagaimana aku membina keberanian untuk mengatakan, “Anda boleh mengambil bahagian atas anda dari juga jika anda terlalu panas.”
“Jika itu baik dengan anda”
Katanya dan langsung melepaskannya. Dia memakai bra putih, jenis kegemaran saya lingerie, tidak ada yang istimewa, hanya putih polos. Aku punya tegang besar. Tidak pernah aku berharap untuk melihat begitu banyak Donna dan begitu dekat! Dia menangkap saya menatap teteknya dan percaya diri berkata, “Mereka tidak sebagus mereka melihat”
Walaupun aku malu tertangkap menatap saya fikir saya mungkin boleh mengambil ini lebih lanjut dan saya bertanya, “Kenapa kau berkata begitu?”
“Saya 42 tahun,” katanya sambil menyentuh payudaranya, “dan mereka hanya tidak apa yang mereka dulu.
Sekarang aku boleh mengatakan mereka akan melorot sedikit tanpa bra, tapi saya selalu tertarik untuk dewasa wanita dengan payudara nyata yang tidak sempurna. Jadi aku berkata, “Yah mereka tampaknya baik-baik saja bagi saya suami anda adalah orang yang berjaya ..”
“Dia tidak menghargai tubuh saya lagi, kita jarang berhubungan seks sekarang.” Saya terkejut dia bilang ini! Lalu aku berfikir, semakin aku bertindak seperti saya ingin mendengar lebih banyak dan saya tertarik di tubuhnya (bukan seksual), semakin aku akan dapat melihat, terutamanya jika aku pujian padanya. Aku memikirkan hal yang sempurna untuk mengatakan, “Bagaimana tidak bisa menghargai itu Bagi seorang wanita dalam 30 nya anda punya tubuh yang sangat baik?!”
“Sungguh Dan aku? Berada di 40 Mark saya.”
“Apa?” Aku berkata seolah-olah saya sedang bingung, “Itu tidak mungkin …”
“Ya, aku 42, tapi terima kasih”
“Oh, kamu menyambut Aku selalu berfikir anda benar-benar seorang ibu muda ..”
Pada titik ini aku melihat pemandangan menangkapnya ereksi saya melalui seluar saya. Saya memutuskan untuk tidak bergerak dalam kes saya membuat jelas bahawa itu ada.
Tapi sekarang dia mengatakan sesuatu yang benar-benar mengejutkan saya, “Saya kira anda belum pernah melihat payudara wanita sekarang memiliki anda?” Adakah dia ingin menunjukkan saya? Jika demikian, aku harus berpura-pura bahawa semua saya inginkan adalah melihat apa yang mereka sukai dan belajar hal baru.
“Tidak, tidak pernah Mereka. Hanya misteri besar.” Saya jawab ”
“Adakah anda ingin melihat saya?” Sekarang saya sangat senang.
“Uh, tentu.”
Dia membongkok dan unbuckled bra-nya membiarkannya jatuh ke pangkuannya dan teteknya agak kendor bergaul. Aku duduk di sana rahang sedikit menurun dan hanya menatap.
“Mereka tampak baik-baik saja,” kataku, walaupun mereka luar biasa, aku ingin meraih mereka, menjilat mereka, dan menaruh hard dick di antara mereka. Aku meletakkan kedua-dua tanganku sedikit dan berkata, “May I. ..” kemudian memberi isyarat bahawa saya ingin menahan mereka. Dia ragu-ragu tapi ia mengangguk.
Aku pergi untuk menyentuh mereka, mereka merasa luar biasa, saya tidak pernah menyentuh payudara wanita sebelum dan mereka yang besar. Aku mengangkat mereka dan berkata, “Mereka nampaknya tidak, anda tahu, melorot terlalu banyak, dan puting yang besar.”
Aku menekan mereka bersama-sama dan terpental ke atas dan ke bawah. Kemudian saya pindah mereka tepat ke arah mulutnya, dan ia memiringkan kepala dan mencium putingnya lalu tersenyum padaku.
Aku tertawa puting kecil dan mencium sama maka kami berdua tertawa dan aku melepaskan mereka.
“Kau sangat tipis Kebalikan lengkap suami saya ..” Katanya. Dan ini benar, suaminya setengah hitam, lebih pendek dari kedua-dua suaminya dan aku, tapi tahun yang sangat muscly 42 tua.
“Ya aku tahu, aku tidak benar-benar memiliki otot pun” kataku. Aku meletakkan lenganku di saya dan tegang untuk menunjukkan apa yang otot kecil di sana. Dia meraih lengan atas saya di kedua-dua tangan dan mula menggosok dengan lembut. Kemudian ia pindah tanganku dan mula menyentuh dada saya dan puting, kemudian menurunkan ke perut saya, sesuatu yang aku lupa lakukan.
“Saya fikir jika aku berbaring tubuh saya kelihatan sedikit lebih baik” Aku berkata kepadanya.
“Pergilah untuk itu, maka” Dia menjawab.
Dia berdiri dan aku berbaring, jelas bahawa saya telah tegang dan itu cukup tidak selesa jadi aku cepat mengangkat pakaian saya dan pindah zakar saya kemudian meletakkan kembali seluar dalamku.
Dia hanya tersenyum padaku dan aku tersipu. Lalu aku meletakkan tangan saya di perut saya di mana anda boleh melihat perut saya yang hanya ada karena aku sangat ramping dan aku panjat tebing. Dia berlutut dan mulai merasa abs saya dengan tangan kanannya. Saya melihat ke sisi sofa dan tangan kirinya turun seluar pendek! Dia melancap! Aku meletakkan tanganku pada bibirnya dan memindahkannya ke seluar pendek saya lebih rendah.
“Anda boleh mengambil seluar pendek anda jika anda masih terlalu panas. Saya akan, saya benar-benar selesa dengan anda menjadi telanjang jika anda ingin.”
“OK kemudian” kataku.
Dia berbalik dan aku mengambil seluar pendek saya lepas, zakar saya peregangan bahagian atas seluar saya dan daripada pandangan saya, saya hanya boleh melihat ke bawah mereka. Dia mengambil seluar pendek liburnya juga, ia mengenakan pakaian putih, cocok bra-nya. Dia bukan wanita tertipis, tetapi jumlah kecil lemak baik-baik saja. Sekarang yang aku merasa nyaman di dekatnya aku berkata, “Anda boleh mengambil itu dari juga jika anda inginkan, tidak ada gunanya memakai mereka.”
Dia berbalik dan melihat aku masih di celana saya, tetapi berkata, “Aku rasa anda belum pernah melihat faraj sebelum salah.”
“Tidak, aku tidak.” Jawabku. Dia akan mengambil mereka dari mendedahkan memek berbulu basah, lalu ia mulai merasa di depan saya dan berkata, “Bagaimana menurutmu?”
“It’s great Bolehkah saya merasakannya?!”
“Tentu. Aku hanya akan duduk”
Dia duduk di sofa dan melebarkan kakinya, aku turun di tingkat dan mendapat di antara kedua-dua kakinya.
“Saya tidak tahu apa yang apa tapi, aku akan memiliki pergi, katakan padaku apa yang terbaik untuk dilakukan nanti.”
Aku mulai mengelus memek turun nya dengan empat saya jari kemudian digunakan satu jari untuk menyiasat dalamnya. Dia mulai membuat suara kenikmatan dan berkata “oh yang terasa baik”, dan “ya di sana”.
Aku sangat horny, jelas begitu juga dia. Aku membukanya dan melihat semua daging merah muda di dalamnya.
Aku punya dua jari dan masuk sejauh yang saya boleh, memindahkan mereka sekitar, kemudian masuk dan keluar. suara nya kenikmatan mulai berubah menjadi erangan kenikmatan. Dia sudah sangat basah. “Guna lidah anda” berjaya dia mengatakan antara erangan. Saya sangat gembira untuk ini, aku pindah kepalaku ke arah memek dan dan mula menjilat bahagian luar memek, sesekali mencicipi pubes nya, yang tidak menjadi masalah.
Aku terjebak lidah saya dalam sedalam aku bisa, dia menyukainya, dan saya menyukai rasa itu. Aku berjuang untuk melakukan apa-apa dan saya fikir dia punya sedikit bosan. Aku mengeluarkan kepalaku, melihat dan mendengar dia berkata,
“Cium aku, apakah anda pernah mencium seorang gadis dahulu?” Aku benar-benar mencium banyak gadis dahulu, tapi aku ingin membuat ini lebih khusus sehingga aku bilang tidak.
Dia duduk jadi aku mendorong dia kembali bit dan semacam membongkok di atasnya dan menekan bibir saya terhadap miliknya. Dia adalah seorang pencium yang menakjubkan, ia benar-benar ke dalamnya. Kami mulai mencium lebih keras dan lebih keras, itu sangat mengagumkan.
Dia menurunkan tangannya ke punggungku dan menyelipkan jemarinya di bawah seluar saya dan mula menggosok bahagian bawah saya dan pergi meletakkan tangannya lebih lanjut sampai ia mencapai bola saya dari belakang. Dia mendorong saya dari dia, memaksa saya untuk duduk kemudian menarik seluar saya turun. “Wah kau punya ayam bagus untuk yang berumur 15 tahun Ini sangat besar!!
Tunggu sehingga anda berada dalam anda 20′s!” Aku telah mengukur itu menjadi 5,5 inci yang merupakan rata-rata orang Inggeris, walaupun aku Amerika. Tapi ketika dia bertanya berapa lama aku bilang 6,5 inci sehingga dia tetap terkesan. Dia menggosok yang terasa sangat luar biasa tapi aku tidak menimbulkan suara. Aku berharap dia akan memberiku blow job.
Dia melambat dan menatap saya dengan wajah cantik dan senyum kemudian pindah pindah ke penisku. Dia mencium bahagian atas dan menggelitik itu dengan lidahnya. Dia mengelus sisi dengan bibirnya kemudian dimasukkan akhir turun penisku di mulutnya. Aku memberinya pandangan yang mengatakan
“Go on” dan saat itu ia pergi dalam, sangat dalam, sepanjang jalan sampai akhir, punggung dan sebagainya. “Oh ya Donna, anda mendapatkannya Kau menakjubkan di menghisap penisku .. Go lebih cepat.” Dia melaju dan mula mengerang dan pergi merah di wajah. Aku membuat suara saya membuat kadang-kadang ketika aku melancap. Rasanya luar biasa! “Tunggu berhenti!” Aku berkata dan aku membawanya keluar dari mulutnya.
“Jika saya cum aku akan kehilangan minat.”
“Jadi saya inginkan? Untuk selera cum anda, saya belum diberi BJ dalam masa yang lama!” Katanya.
“Jangan anda ingin pergi lebih jauh?” Aku bertanya.
Dia hanya menatapku, pindah ke sofa, masih menatap saya, kini berbalik ke samping menghadap saya dengan kaki kanannya di atas bahagian belakang sofa dan kaki kiri di tepian.
Dia bersandar sedikit, memek membuka lebar-lebar dan berkata “Kau mendapatkannya anak besar, tapi pastikan saya mendapat cum anda di wajah saya.”
Aku membiarkan dia berbaring hampir rata di sofa dan pindah penisku ke vaginanya. Ini akan menjadi itu, waktu pertama saya, hubungan seksual, dengan Donna, wanita paling seksi hidup.
kontol saya menyentuh memek, aku menusuk itu sedikit dan menggodanya. “Saya ingin melakukan ini untuk tahun sekarang Donna” kataku tepat sebelum saya menaruh penisku masuk Oh rasanya begitu baik, saya mula lambat tapi dia menyuruh saya untuk pergi lebih keras dan lebih cepat, dia berkata
“Oh” dan “Ya “banyak. Saya mula membuat suara mendengus dan pergi lebih keras lagi, membuatnya pergi jauh lebih keras. “Fuck me!” Dia menjerit! “Fuck me Mark!” Sekarang saya akan full throttle, berteriak saat aku masuk dan keluar. Dia mengeluarkan jeritan dan memberitahu kami dia Cumming. Aku pergi untuk saat sekitar 5 lebih sebelum aku tahu aku akan cum. Aku mengambil penisku keluar dan bergegas ke wajahnya. Dia membuka mulutnya lebar-lebar dan kontol saya siku cukup tinggi.
Aku menarik penisku beberapa kali dan saya cummed mana-mana, semua wajah dan di mulutnya, di sofa dan lantai, beberapa pergi beberapa meter jauhnya. Ini adalah pengalaman terbesar dalam hidup saya dan dia mencintai setiap detiknya. Aku melihatnya menelan beberapa cum dan menjilat sekitar mulutnya lebih. Dia tidak akan pernah mendapatkan itu semua, saya belum pernah dikeluarkan seperti beban besar dalam hidup saya. Dia mula menyedut terakhir keluar cum dari penisku. Dia menyapunya di wajahnya untuk mendapatkan sisa dari air mani kemudian mengisapnya dari penisku dan diulang bahawa beberapa kali.
Semua ini berlaku hanya dalam 90 minit, dari berjalan di pintu untuk Cumming seluruh dirinya. Kami benar-benar berkeringat dan lelah. Kami hanya berbaring di atas karpet berpegangan tangan dan kadang-kadang menyentuh satu sama lain. Dia akhirnya berkata, “Sudah sangat terlambat.” Walaupun itu hanya 16:30. “Terima kasih banyak untuk semuanya, terutama fuck menakjubkan. Bagaimana anda pertama kali?”
“Fucking luar biasa. Dan aku sangat senang itu dengan anda anda adalah wanita terseksi hidup. Aku sudah tertarik padamu sejak aku pertama kali melakukan masturbasi., Aku selalu berfikir mengenai anda. Aku menyukai segalanya tentang anda. Saya berharap kami boleh melakukan ini lagi kapan-kapan. ”
“Tentu, dan kita boleh cuba hal-hal baru.”
“Terima kasih banyak, saya telah belajar banyak.”
Aku membongkok dan mencium bibirnya kemudian turun ke dada dan mencium mereka beberapa kali. Lalu mencium perutnya kemudian mencapai faraj dan turun paha dan kakinya dan terkini mencium jari-jari kakinya. Aku meletakkan baju saya kembali dan berkata “mempunyai malam yang baik, saya berharap untuk bertemu lagi segera.”
Lalu aku melangkah pergi, mengucapkan selamat tinggal, ia mengucapkan selamat tinggal kembali, aku pulang ke rumah seolah-olah tidak ada yang terjadi, saya baru saja bergaul dengan James.
Donna dan saya telah melakukan seks setiap 1 atau 2 minggu sejak itu dan cuba hal-hal baru seperti mainan anal dan menggunakan. Tak satu pun dari kita ingin hubungan dengan satu sama lain, saya punya pacar sekarang dan aku tidak bercadang melakukan hubungan seks dengan wanita itu sebagai Aku tidak tertarik secara fizikal di bawah umur dan kami. Donna dan saya mempunyai ikatan seksual.
Saya berharap ikatan yang tidak pernah hilang.